Plugg Plugg

Har arbetat mig igenom häftet "The cinema of attraction: Early film, its spector and the Avant-Garde" som inte direkt var lättläst. Tycker det är lite jobbigt att alla kurslitteratur är på engelska haha lite lat sådär.

Men har iaf betat av hela filmproduktions delen för den här veckan och tar nu en paus för iste och choklad hihi ^^
Sen blire att göra så mycket jag orkar på postproduktions delen. Vill göra så mycket som möjligt idag men ändå hinna träffa Linus innan jag ska till Monika ^^



Måste säga att det faktiskt är skönt att sitta hemma och plugga, kan lyssna på den musik jag vill utan att brottas med hörlurar, kan äta när jag vill, kan ligga i sängen och läsa.

Dagens Pluggmusik:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0