Stolt tjej

Som livrädd för allt som har nålar, även platser där nålar kan förekomma så som sjukhus gick jag idag in på Ted´s och gjorde min andra tatuering på 4 månader :) är väldigt nöjd faktiskt den blev mkt bättre än jag trodde och jag har ritat den själv hihi ^^

Bild o så kanske kommer sen när de inte e så svullet och blodigt.

Tatueringar är roliga. När man ligger där gör de så ont så man tänker "varför utsätter jag mig för den här smärtan...igen?" men när man e klar blir de som ett rus i kroppen och man vill ha fler...

Inte bra. Tror tatueringar e som en liten drog...

Blev så stolt över mig själv, och jag gjorde det utan att svimma som vanligt :) WIIIE känslan är som när man åkt en karusell man egentligen inte vågar åka...

RUS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0