Tatueringarna

Min andra tatuering:
Hade länge velat ha en pusselbit tatuerad på kroppen. En bra symbol. Ritade upp den som jag ville ha och gick till Ted´s och fick tid redan nästa dag. Så Linus körde dit mig och var mitt moraliska stöd så jag kunde klämma sönder hand när de gjorde som ondast....

Jag är riktigt nöjd faktiskt. Fotot blev dock inge bra då de fortfarande är svullet och väldigt mörkt.

Jocke gjorde verkligen et bra jobb, han får gärna tatuera mig igen. Han tyckte de va kul att göra en pusselbit oxå för han inte gjort de innan :)

Jag gillar tatueringar som inte "alla" har. Men ja ni får tycka vad ni vill, jag är nöjd :)


vad tycker ni?

Min första tatuering:
Jag började dansa när jag var 4 år och ville verkligen ha en tatuering som handlade om dans och min kärlek till den. Tänkte först skriva någon fin text om dans på ryggen men i sista stund beslöt jag mig för att enkelt skriva DANCE med Disney typsnittet eftersom jag älskar disneyfilmer.

Jag placerade den där jag gjorde för att kuna dölja den me håret om jag vill.

Skulle dock behöva fylla i den lite :/


Nu är det inte fokus på tatueringen på den här bilden eftersom den här bilden är tagen när jag filmade en reklamfilm för happyhomes. Men den syns lite iaf :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0