up

Efter lång väntan så såg äntligen jag och Linus Up häromdan. välarbetad och fin film. Tycker dock att de va lite synd att den kändes mer "barninriktad" än resterande pixar filmer. Jag hoppas verkligen inte att de börjar glömma bort deras gamla filmer för att börja göra dem mer för barnen. Känner lite så med nya Cars oxå.

Men jag är ändå nöjd. Hade inte några störra förväntningar. Dock tycker jag den spåra lite i slutet. Början byggde upp något otroligt fantastiskt och vackert men sen kändes det som huvudmålet i filmen försvann och en annan historia började med flygande hundar... jag älskar hundar men aa låt dem vara just hundar inte sitta i flygplan och skjuta på folk.

Men de vackra delarna i filmen var riktigt fina så den är värd att se enbart för början :)

Måste ändå säga att jag tycker ideen är så brilliant, synd att de inte nådde hela vägen genom filmen.


Jag brukar alltid nästan lägga in trailern men den var så dålig så jag valde en av mina favoritscener istället. Enkel, vakcer, ingen dialog bara bilder som pratar. De är såhär livet ska vara. VACKERT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0