X-men First class

Som många av er vet älskar jag X-men filmerna.(3:e gills inte den kan gärna få vara ogjord)
Hade dock inte sett dem på ett tag men de senaste veckorna har x-men knarkats. Älskade X-men redan när de gick som tecknad serie och introt fick mig att rysa som liten.

Iaf så i början av sommaren såg jag och Linus den här filmen på bio- Gudomlig! Bästa X-men filmen helt klart. Inte bara för tekniken utvecklats så de har chans att göra bättre specialeffekter utan även för att den klarnar upp de andra så otroligt mycket! Och riktigt bra skådespelri på många håll...ja lite besviken på January Jones insatts som Emma Frost, men sygg är hon iaf.

En riktigt jäkla bra film helt enkelt, så värd att se!

Kan det inte komma en x-men box me alla filmer...ger dock gärna bort 3an, vad tänkte dem där lixom?

Iaf har ni inte sett filmen än spring och gör det! Troligen den bästa filmen jag sett som kommit ut under 2011.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0