äcklad!

Såg nyss ett program om kvinnors alkoholvanor i england...fråga mig inte varför jag fastnade i det.
Det var iaf en tjej som festa med 7 olika grupper av kvinnor ( mormödrar, minderåriga, singlar osv...)

Jag kan säga att jag blev ordentligt äcklad av gamla tanter som dricker vin i rosa små utstyrslar och 13 åringar som dricker rakt ur vodkaflaskorna med sugrör...eäääh. men det som ändå äcklade mig mest var 20 åringarna... Som går ut klär sig slampigt, kissar på sig och skämmer ut sig fullständigt och inte ens skäms efteråt -.-

Det var äckligt och se ambulansbussen som hämtade upp allt för fulla tjejer runt om på englandsgator...
gör e riktigt otaggad på att festa iaf.

Jag har jävligt stor respekt för alkohol och jag fattar inte hur 70åringar kan stå och säga att de struntar i hur gott eller fint vinet är sålänge man blir packad.....det är klart jag vill att gamlingar oxå ska få ha lite kul haha det är inte så jag menar men beteendet hos alla kvinnorna i de där programmet var bara...

euuuw






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0