hej igen :P

Varit riktigt dålig uppdateringhär nu under vevax veckan.
Mkt jobb att göra, och inga frågot att ställa.

Imorn är det dax för den stora dagen
Känns inte som att vi e redo någonstans,de går inte riktigt som jag vill och känner att alla e lite lata ( jag är verkligen inget undantag)

Nu blire lite janis joplin och svenska plugg.
Realism och Naturalism prov imorn, men sjukt mkt grejer vette fan hur jag ska greja det :( men de är min sista chans så har iget val.
Skjutit på det så länge nu -.-

Sen va de ju kul att allt råmaterial och FCV till 2 av våra filmer va borta så jag fick gör aom kidnappningsfilmen helt och den andra var uttankad men tydligen fel på den -.- o no material kvar såklart för skolansdatorer tillar ihop.
yey

aja TAGGA VEVAX IMORN
eller mja försöka iaf
Titta förbi rudbeck vid 17 o du har tid :D
PEACE


Min vevaxtröja ^^ som luktar konstigt xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0