jaha nemen nej

Har inte orkat uppdatera idag har haft fullt upp med min så kallade lediga dag. Började med att vi kom till plugget för o skriva manus. Det gick bra fast vi fick utrymma skolan när köket satte eld på den :P nej inte så allvarligt haha

sen blev det filmning som tyvärr verkar blivit helt åt helvete, kan inte ens tänka på det får ångest.
Imorn blire mer filming innan showen :O tisbrist!

Sen blev det genrep iaf kändes inte så toppen som jag önskat men vad ska man göra... det blir nog bra imorn iaf ^^

Nej nu ska jag måla o fortsätta klaga över den här skitdagen. Upp tidigt imorn, kommer ha en stressig dag :O
Men men

Godnatt
PEACE


Målning jag gjorde för några månader sen. Är nog  egentligen bättre på blyerts men den ger mig noll inspiration...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0