kul överraskning

Kul överaskning att vakna av att inse att inga bussar går idag... Så de blev bara att messa min lärare säga att jag e ledsen att jag inte kommer till provet och somna om några timmar.

Sitter just nu och funderar på hur fan jag ska komma in till stan för möte i kulturhuset ( som jag förövrigt aldrig varit i ) :P

Borde nog vara smart och ringa dem o kolla om de faktisk lyckats ta sig dit så jag inte tar en jävulsk prommenad till centrum och åker till stan för att inse att ingen är där...

Det här känns som en sån där sak so man gärna vill ska hända, vilken dag som hälst för att få slippa plugget.
Kul dock att de händer när man bara har saker man verkligen måste vara där för att göra.

Undrar hur många av 2000 elever som faktiskt är i plugget idag.
Dax för frulle
PEACE


Paintskills :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0