my söndag

Började dagen lite lat men sen blev det en långprommenix me Robban i de fina vädret ( hej jag låter som en pensionär) xD

Blv lite shopping i form av att jag köpte hans ipod :D wiie nu kan jag lyssna på musik på bussen igen :D gladtjej!
Tappade ju min gamla älskling förra vintern :(

Sen kom baby hit efter jobbet o ha hjälpte mig me lite datafix som jag inte är kapabel till att förstå själv :$

Imorn  de plugg uaaaäääh, dock får jag ta sovmorgon o har bara en riktig lektion...funderar dock starkt på att hoppa över den och spendera dagen med nåt viktigare som att... baka sockerkaka och sova :D

Nu ska jag fixa min säng o gå o lägga mig
PEACE


Hej hej, jag har inte alls förmågan att se ut som en dåligt tecknad figur ibland :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0