vatten i örat

Har precis duschat åå så skönt :) Nu blire dammsuga o städa upp lite innan jag ska sova :)
Gud så skönt :)

Efter plugget satt jag o klippte lite på dokumentären paralellt med att fixa filmerna från dansföreställningen...Dock klippte jag slarvigt känner jag så får nog göra om det sen, blev lite lustigt :P synd att de blev så dåligt ljus på stop, rött ljus e alltid så svårt :(

Men tack till fia o lunne som hjälpte nu e urgulliga!

Länkar Extranumret här nere :) Tack alla underbara dansare och lärare för de här åren de är så sjukt att tiden gått så fort. Fäller nästan en tår varje gång jag tittar på slutet av den.

Hoppas ni gillar den.
Känns helt sjukt att de jag och sandra gjorde i hennes kök blev en riktig dans tillslut :)

Bohemian Rhapsody



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0