vevax video awards 2011

Gårdagen blev en oförglömlig kväll..på alla sätt.
Dagen började med en hel del drama och slutade med en sprakade show.

Jag är nöjd med vår superhjälte show!
Det var ett slitigt och krävande arbete med enorm tidsbrist och lite Bieber men vi lyckades tillslut få ihop en show.
En jävligt bra en oxå :D

Sjukt kul hade vi även om det var varmt, trångt, stressigt och jobbbigt.

2 priser kammade jag hem oxå ^^ Årets projektfilm och Dave Smith achievement award.
Stolt tjej ^^ hah nä men jag blev helt chockad. Har fortfarande inte fattat det.
Fick nåt skräp i ögat :$

Lägger upp några bilder från rudbecks hemsida

Tack alla medverkande
Band, artister, ljud och ljus, maxi och hela MKOMA klassen!
Bra jobbat alla


Flah introt me Simon :)


Elin och Super Simon


Iron man


Jockes tal


Jag som dansar


Smexiga Rebecka som Poison Ivy


Vinnar bilden för årets projektfilm.

Just nu känner jag bara att jag vill göra om allt igen :D fixa bristerna och göra en jävla show men men :P
Kan inte säga att jag är missnöjd.

Under arbetet har ja glärt mig sjuukt mkt om andra människor, om mig själv, skaffat nya vänskaper och haft ett helvete.

Tack alla som kom och förgyllde vår kväll!
PEACE


Kommentarer
Postat av: miranda

Grattis till priserna!! :D:D:D Vad krävs för dave smith achievement? :) Sorry att jag inte kom :( men jag skulle gärna vilja se er projektfilm om det skulle vara möjligt :) Vi kan väl ses under lovet? :) Jag kan försöka fixa fram easy a (dock vet jag inte om det går med text) :) Messa mig om du vill ses :)

2011-02-25 @ 18:52:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0