ånej det är morgon...

Vilket betyder att jag måste göra mig ordning o gå till *trumvirvel* tandläkaren!
...igen :(

Usch känner mig grymt jävla otaggad på det. Det kommer bara vara nåt som e fel o sen får man lida skallen av sig för o rätta till det. O snart måste man börja betala för besöken oxå -.-

Det är inte nog med att det är tandläkaren jag ska träffa utan det är överläkaren :(

Vågar man äta frukost?
Om inte kommer min maga kurra hysteriskt när jag ligger i den där äckliga stolen vilket kan bli lite jobbigt...men om jag äter e risken att jag lyckas lämna kvar nåt spår...

KLUVEN

Nej nu ska jag gå ner o klä på mig hörs sen
Önska mig lycka till

PEACE


Göm mig så jag slipper gå dit...snälla :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0