dagen

vidrig mat, min lärare kallade mig emo xD och en massa svorsommar åt datorer
Fotade oxå i studion me tjejor :) Lite små mys

Mitt ökända psykologiprov gick inte som jag trode. vet dock inte om det är nåt negativt... får uttala mig om det senare.

Annars har jag goda nyheter att min älskade sandra fick sitt första barn inatt :) En lucas blev det
Grattis Sandra o Emil love u :) jag önskar er all lycka i livet o längtar efter att träffa den lille.

Har redan gjort upp att jag kommer va den där jobbiga som tar honom till sin första hårdrockskonsert o bjder honom på sin första öl :D

I know de är ett tag kvar xD

imorn blire dans o studiebesök på åkerstam holst ASUM
PEACE


Sassa min bebis nu har du blivit stor o fått din egen :P <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0