Fredag morgon

Det blev en hemsk natt me skakningar och kallsvettandes.
Men nu känner jag mig piggare, med nudlar i sängen o nyduschad ska jag snart göra mig ordning och dra till plugget.

Sitter och tittar på mauro och pluras kök igen fast avsnitt 2 och anstränger mig verkligen för att tka det är bra, me någonstans klaffar det inte, dock mindre förbrukning av vin = tummen upp :) Kanske kommer de på hur man ska göra en bra show mot slutet av showen så de blire en liten förbättrning varje gång :P

Ikväll blire caring underdogs galan för att stödja stadsmissionen. Asphalt kommer spela oxå så kom till satelliten i Sollentuna o bidra med lite välgörenhet, det ska jag :D

Nu e de dax o börja röra mig ur sängen o klä på mig
hörs senare
PEACE


Kommentarer
Postat av: emma

härligt!!

2011-01-28 @ 11:16:46
URL: http://lastdayofmylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0