godmorgon måndag

måndag... va? börjar redan få ångest över att lovet snart är slut... -.-

Sitter o väntar på att Robban ska komma över o dela en smörgåstårta med mig till "frukost" MYYYS
Äntligen får han sin smörgåstårta han lägtat så efter :P och inga koserverade saker här inte utan mammas egna som blev över från en beställning till nyår :) YUM YUM

Annars idag ska jag ta det lugnt me linus, byta lakan i sängen o bara mysa.
Kalla mig lat om ni vill men lov för mig är att vila inte springa o göra saker jag inte göra annars.

JAG HAR DANSABSTINENS
så nu har jag sagt det.

Nu ska jag gå ner o borsta håret så inte robban blir rädd när ett troll kommer o öppnar dörren.

PEACE


Jag o Robban på nyårsafton...vi lyckas aldrig xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0