maaajs

Har så sjukt tungt o andas just nu -.- blir galen kan det inte bli vår snart då luften känns lätt o frisk.
dagen började bra när bussen var förtidigt så jag hann komma till grindhålet när den muntert körde förbi mig och mina svordommar dränktes i det äckliga ljudet.
Hatar att åka buss, taggad o ta körkort?

Annars stog jag o snckade för det stora utbudet av mediakurser på kursmässan i plugget idag, hade en evighets psykologilektion då mitt stora fokus låg i att jag va så kissnödig.

Efter plugget hjälpte jag Falke o Fanny me deras fotografering. De blev lite mys :)

Tror jag håller på att bli sjuk ... som vanligt när jag har mkt o göra. Kan seriöst inte bli det nu när det är dansföreställning filmande, casting och allt möjligt sjukt viktigt på G -.- tack kroppen TACK!

Hahah bitter jag e ...

Nej nu blire te och Masterchef
PEACE


Klagobloggen jao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0