mauro och pluras kök

Satt o slökollade på Mauro och Pluras kök häromdan och besvikelsen va stor...tyvärr.

Programmet har all förutsättning för att bli succe. Det är två otroligt härliga programledare med finfina personligheter och lagom töntigt älskvärd humor. Sen är det mat oxå, alla som känner mig vet att jag älskar mat och matprogram är absolut nåt jag myser framför en onsdagskväll.

Tyvärr fungerar det inte riktigt och det är jävligt synd. några anledningar till det är...

1. Maten
Och nu menar jag inte maten i säg utan tillagningen, vad är det för vits med ett matlagningsprogram om man inte hinner se vad dom lagar? Jag kanske missuppfattat iden me showen.

2. Vinet
De var ett jävla tjat om vin xD Inget ont om vin eller så men det ända som händer är att de dricker, håkan hellström blir fnittrig som en 12årig flicka och lena philipson sjunger i en salladslök. Det är klart att det är bra underhållning men någonstans lite smått...äckligt :$

3. Pluras nakna kropp
Behöver jag ens kommentera det...

Nej programmet föll mig tyvärr inte i smaken, för att dra en dålig ordvits.
Men jag gillar verkligen Plura och Mauro som personligheter och deras musik, dock tror jag att det är just de dom ska hålla sig till.
MUSIK


Håll er till musiken killar, det är det ni gör bäst!


Kommentarer
Postat av: Berntfreya

Wicked site. Keep up the excellent and creative work.

2012-01-05 @ 08:51:08
URL: http://berntfreya.blogfeaturing.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0