nytt år, nya tag

Jaha då va det ett nytt år.. jag som precis vant mig o skriva 2010 xD

så vad gjorde jag egentligen 2010?

JANUARI:


Mysiga promenader me sis o mormor i fyndet, jag kämpade me RLS benen som gjorde mig så sjukt förbannad, hade stor dansföreställning, hade tix på att rita fula porriga anime figurer och frös i stortsätt hela tiden.

FEBRUARI:


Vi hade filmfest i skolan ( jag var alex från a clockwork orange), Fick för mig att baka sockerkaka var det roligaste som fanns, bokade min Sonisphere biljett, ritade kostiga saker som guldfiskar och lyssnade galet mkt på Janis Joplin.

MARS:


Jag var glad av det fina vädret, provade nya glassar me robban, var förbannad på gifflar, shoppade loss, förökte hitta medlemmar till Asphalt, drack galna mängder citronte och lyssnade på hello saferide

APRIL:


Jag fyllde 18 år! , vi åkte på oförglömligkryssning med klassen till finland, jag testade på utelivet, fick reda på att jag skulle få ett dansstipendie, nalle opererades, jag fick sushimani.

MAJ:


Det blev mkt filmande, fick lite slantar på RB jobb, uppträdde med dansgruppen, jag o marre va på IT:s skiva, jag förlorade min mysiga jacka, jag var skoltrött, gjorde musikvideo för Asphalt, blev kär i skumbananer, var programledare för tidernas sämsta program och tog upp gamla kontakter.

JUNI:


Avslutade mitt andra gymnasieår, tältade i skärgården me sis linus o robban, åt jävligt mkt tortellini och oidentifierat godis, var på grönan me brudarna i klassen, min syster slutade nian, vi byggde studsmatta, grillade me twe och hade massor av myskvällar med brädspel och linus.

JULI:


Tog en roadtrip med Linus , hans nys körkort o robban till blomsland och träffa gänget någa dagar, åkte med robban på en 8h lång bussfärd till öland och chillade, hängde på nivå och kolla fotbolls VM, Gick på hammerfall konsert me grabbarna o sis och hängde mkt i stan. Bodde några veckor me linus i mormor o morfars hus.

AUGUSTI:


Var på Sonisphere o kräla i leran med 40 000 hårdrockare, koreograferade med sandra, jobbade på dansläger och hade jättekul, åkte till Falkes land, åkte på en otroligt kul bilfärd me fia, lärde känna nya människor, blev rädd för the arm, hängde me syrran i stan o letade efter hennes nya skola, åkte o hälsade på kusselin i värmland själv.
Gömde oss för polisen när vi firade nalle

SEPTEMBER:


Mitt sista gymasieår hade börjat, åkte till utö och pluggade en helg med cyckelturer och äckliga djur, uppträdde på valvakan, fick rösta för första gången, festade med lambert o tjejerna, hade sen kräftskiva, fick en kusin, drack mängder me juice och åkte massa bil! Gjorde filmjobb me Julia på sweet 16 party och åt kanin :O
Målade mitt rum grönt och åkte limo för första gången.

OKTOBER:


Hade en jättehärlig tysk utbytesstudent hos mig, hängde med tyskarna, insåg att stureplan verkligen inte är nåt för mig..., dansade sjukt mkt, insåg hur mkt jag gillar balett och köpte balettskor, blev stoppad av polisen, hängde på skansen, blev fotade av Elli för sollentunatidningen, insåg att capucciono inte är så dumt, började med zumba, var ute o gratta robban o kjäll, tog skolfoto, hade casting för SVANEN! Spelade in hela höstlovet.

NOVEMBER:


Åkte till åland och gratta uffes mormor som fyllde 100, Stod och snackade på gymnasiemässan, hjälpte mamma göra smörgåstårtor, hade harry potter maraton me gänget och såg den nya filmen på bio, jobbade stenhårt med filmen då klippningen precis börjat. Började slacka efter i slutet av månaden, var irriterad på folk, saknade ulvstorp, dansade galet mkt och tog en del promenader i fyndet. Klädde ut mig till pirat o firade falke.

DECEMBER:


Blev skoltrött, brände ut mig lite smått, jobbade sjukt mkt med Svanen och Helium Lazers producktion blev lidande, Hade Np i svenska, stressade hela tiden, var på NT festen som floppade totalt, blev fotad av rebecka, handlade upp alla pengar, åkte till värmland och hälsade på med linus, lyssnade sjukt mkt på musik, tog upp intresset för att måla, gjorde många produktioner med RB, täkte inte riktigt efter, flippade ur, avslutade zumba och balett, gick på Asphalts spelningar :), fick mitt skolfoto och efterlängtat jullov, firade jul hemma i år och nyår hos baby med folk.

Gott nytt år på er!
Hoppas 2011 blir lika bra som 2010, det nya året har mkt att leva upp till...





Kommentarer
Postat av: Bawten

No hating those Gifflar!



Gifflar är awesome!

btw...



ITG's skivahost

2011-01-01 @ 21:23:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0