pluggis!

Sitter här o pluggar psykologi, har precis tagit mig igeom halva o ska nu gå in på beteendeterapi... prov imorn, inte o leka med! Käner mig inte taggad direkt...

Nu blire te o kak paus :D
Mami har bakar wiie

Jag får typ snatt på psykologin allt e så förvirrande, dock e de ett av de mest spännande ämnena jag läst men att det ska vara så krångliga ord...

Efter skolan idag ( som va ett rent helvete ) Blev det fika i centrum me fanny o fia -MYS

Sen blevde o möta upp Helium Lazer och påbörja lite filmning av Asphalt :D blir nog bra^^

Nej nu ska jag fortsätta o läsa lite. Usch för mkt plugg nu. Blev ju ingen mjukstart efter lovet direkt...
PEACE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0