aloha

Började dagen me att åka till labbet för yttligare prover. Helt stört dålig personal där.
Så nu ligger man me två blå armväck o kollar på WITCH-serien...
vilken besvikelse xD

När jag va liten läste jag alla witch, hade alla nummer.
Jag kommer ihåg att jag blev besviken på serien när den kom ut men hur otroligt dålig den är insåg jag först nu.

Var är humorn från serien? Var är calebs gröna sträck i ansiktet? Varför är dem aldrig me oraklet o kandrakar?
O den största frågan, vad hände me storyn?

Ja de är ju samma grund princip. 5 vakterskor som stänger portaler mellan vår värld och meridian.
men asså seriöst allting är ändrat...o en grön liten äckelgroda lever me tjejerna i människorvälden.

All humor har ersatts me dåligt tecknade miljöer som gör en deppig.
Tjejerna är tecknade som små barn och rösterna till dem får det att skära i huvudet.

Vad hände me en av mina favorit serier som barn?


haha riktigt djupa funderingar här...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0