björkvik jaaao

Grymt långsamt internet här.

Tågresan gick bra. De skulle blivit ersättningsbuss eftersom de varit strömavbrott men tillslut kom det ett gammalt skröppligt tåg som skakade sig hela vägen till katrineholm :P

Satt breve en skum kille i min ålder som hela tiden förökte hålla en konversation me sin svensson-familj som datt utspridda i hela vagnen eftersom de (tillskillnad från mig) inte ville lyxa till det med att köpa till sittplats ^^

väl framme i katrineholm, springandes till buss 790 höll jag på att dö, blodtrycket sa ifrån och skavsåren i händerna av den tunga väskan hjälpte inte. Fick panik-kasta mig på bussen och klunka bubbelvatten.

har haft en lugn dag här. Fikat me yvonne, kollat på film me Andreas och bara andats in lugnet.

Känns som jag spolat tillbaka tiden, bara att jag är annorlunda.

helskumt.

ligger o vilar, trött tjej, i rummet som inte brukade se ut såhär.
Jag känner mig ändå som jag kommit hem.

här sover jag inatt :)
Så många minnen av de här rummet, både på gott och ont


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0