där de fläktar

Hitta en plats i huset där de fläktar (underbart)!
Sitter är, lyssnar på cherry bomb o lägger in musik på min älskade ipod som inte innehållit speciellt mkt på ett tag :(

något jag gärna skule vilja göra som projekt någon dag är att leta fram min gamla dator som har mängder me musik på sig. Saknar ibland den saken trots att den lät så högt att man inte kunde ha den på samtidigt som man hängde i rummet och den bidrog till en värmeflod varje gång man startade den heheh...

Måste spara pengar till en ny data, min laptop börjar bli tröttare o tröttare :(
lilla babyn <3

btw någon som har tips på nån film för mig o kolla på?


jag just nu med öppnade fönster :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0