huvudvärk

vädret is killing me.
får ont i huvet av att de ligger åska i luften.

Har en se dag idag, orkar inte direkt göra något. Har kollat på den engelska versionen av top model som gav mig grov ångest över vilka typer av människor de finns...

ska nog träffa linus sen yäääh

Gårdagen blev massa mys. Jag o linus tog en spontan tripp till ett av hans landställen o badade o hade det mysigt.
Sen åkte vi o mötte upp Christian så satt jag,nea,linus o chris o spela sällskapsspel o åt popcorn på min altan.
myyys

Tog fram mina gamla ridkläder häromdagen för o se vad som passade när jag ska till älskade ulvstorp o hälsa på alla gullisar där.

de va som att spola tillbaka tiden när jag drog ridbyxorna över rumpan. Hittade bara 4 par men inte de jag letade efter. 2 st får följa med i packningen. Sist jag var där lämnade jag all möjlig utrustning o de va nästan 2 år sen så har ingen aning om vad som finns kvar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0