the mexican

Det är sällan jag tycker att en film e så ointressant och tråkig att den inte ens fungerar som tidsfördriv.
De gör inte the mexican.

Filmen är för lång, för tråkig och för...lånad.

Filmen har egentligen alla ingredienser för att vara bra.
Julia Roberts och Brad Pitt i huvudrollerna, en historia om att smuggla den legendariska pistolen "the mexican" som bär på en förbannelse över gränse, och snabba repliker.

Men nej de fungerar inte.
Inte ens Julia Robert söta leende kan göra filmen värd att kolla på. Den beskrivt som romantisk-action-komedi.
Men romantik? Njaah kärleken finns ju där. Action? Inte speciellt mkt om jag får säga mitt. Komedi?
den är inte rolig någonstans!

Varför köpte jag den?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0