500 days of summer

Efter att ha väntat på att se den här filmen galet länge tog jag mig äntligen tid för någon vecka sen.
Jag hade sätt trailern, jag va taggad.
Bra soundtrack, bra skådisar men tyvärr bara helt okey manus.

Många av mina vänners favoritfilm men för mig blev den inte mer än helt okey tidsfördriv.
Kanske hade för höga förväntningar?

Trailern lockade iaf min uppmärksamhet. så den lägger jag upp här.
Fin film dock men nådde inte helt fram till mig.

Men snygg är den. Älskar färgerna, miljöerna, kläderna och stämningen. så varför når den inte hela vägen?
Jag vet faktiskt inte. Trodde kanske den skulle vara mer speciell...

Hur som helst jag vet att många älskar den här filmen så ni behöver inte fråga varför den inte hamna i min topp 10 lista. :)

Men som sagt var cred till trailern


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0