sömnlösa matsalstankar

Har varit vaken sjukt länge. Det är för ljust ute för att sova o nån jävla grävmaskin vsnas tanför mitt fönster.

Idag är det studentlunchen, kan inte fatta att jag idag går in för sista gången i Rudbecks trånga matsal där jag fått många minnen under åren ^^

som tex:
1. den oändliga kön där man kunde ställa sig i mitten och utan stor ansträngning bli inknuffad i matsalen me några få blåmärken.

 2. När jag gick i ettan och mina skor hakade fast i varandra och jag trilla och gled med två vattenglas i händerna...

3. Tisdagsluncherna som alltid är värst då alla 2000 elever har lunch nästan samtidigt och du är sjukt lycklig om du ens kommer in i matsalen. om det finns mat kvar när man väl tagit sig in är en annan sak...

4. Den gången jag under en tisdagslunch svimmade precis när jag gick egenom spärrarna.

5. Att jag varje dag när jag skulle gå till skolan va tvungen att svära och undra "Var fan är mitt matkort?"

men idag är sista dagen jag går in där.
Känns sjukt konstigt imorgon tar jag studenten och sen är jag inte välkommen på rudbeck som varit mitt hem de senaste åren.

Hade gärna gått ett år till men jag vet att jag kommer vara sjukt lycklig imorgon iaf :)


typ en 6e del av matsalen under studentlunchen förra året nr jag o julle jobbade o livesände alla tal och prisutdelningar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0