godmorgon världen

Hellu, är så sjukt trött idag även fast jag sov länge inatt.
Det är lite grått ute :( Hoppas det inte håller i sig.
- och vi som ska filma idag -.-

Försöker lägga upp filmen som vi gjorde igår men det vill sig inte :/
Skit youtube -.-

Nej nu ska jag da mig mot spårvagen.
Ha det mys
PEACE


btw:
Igår var det ett par som gräla så sjukt mkt på spårvagnen xD nästan en halvtimme och tjejen såg ut som hon i Lola Rennt och skrek jättehögt på sin stackars kille som verkade skämmas när hela spårvagnen satt där och lyssnade.
I den stunden önskade jag innerligt att jag kunde tyska ^^


Kommentarer
Postat av: kusselin

Verkligen inte, Lucas blev faktiskt så sjuk så vi fick åka till akuten men plutt och ge han mediciner!! Dumma egon!!



Tycker du är Tyskland färdig och ska komma till mig ist haha

2011-04-01 @ 13:42:46
URL: http://sandrue.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0