godmorgon

Gårdagen börja med att filma ett "hälsoprogram" som de kallade det ( de fann väll inga bra ord för det xD)
Det vad 4 doktorer som diskuterade hur man borde behandla sina patienter vilket jag faktiskt hade tyckt var väldigt intressant, om det hade varit på ett språk jag förstod dvs :P

Nu stod en halvsovande amanda tidigt på morgonen och stirrade in i den svartvita monitorn medan all tyska bara blev ett knasigt surr för mina öron, "herregud när slutar det" tänkte jag om och om igen. Fick ögonkontakt me Johanna som stod bakom kamera 2 intryckt i ett skynke och verkade ha lika roligt som jag xD

Haha men det var ju lärorikt som man säger:P
Ted åkte hem igår btw.

sen åkte jag och hade idrott me martas klass för de skulle dansa jazz så jag fick läradem lite moves ;)

och senare på kvällen följde jag med på hennes hip hop lektion.
Ni trode väll inte jag skulle vaa lat med träning bara för jag är i ett annat land ;)

haha men det va kul att höra diskutioner om kläder på tyska, deras lärare va typ sur hela tiden ( det behövde man inte kunna samma språk för att förstå)

Idag ska vi spela in videobrev 2 som egentligen är 3an pga vissa omständigeter.

Ha en megabra dag :)

PEACE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0