hej igen

Mitt internet har varit dött de senaste dagarna - sadface :(
Men nu verkar det fungera igen. WIIIIE

Torsdagen blev ganska seg då vi va tvungna o göra om hela vårt videobrev så det blev en snabb lösning och ni kommer få se resultatet senare :P

På fredagen började vi med att filma en presskonferans me nån fotbollsstjärna från Hessen.
Kan säga att det kändes sjukt jävla bra att allt redan var riggat åt oss :)

Vanligtvis brukar vi få kånka miljonerkilo i utrustning till ispelningsplatsen och sen få ägna timmar till riggning så man kände sig ganske viktig när allt sånt va klart så vi bara behövde gå dit, göra vårt jobb och sen va det klart :)
-Måste skryta för Ted sen xD

Igår morse tog vi tåget 2h in till Frankfurt och kollade runt lite. Men synd nog så va Marta tvungen att jobba och hon var den enda av dem som hittade där xD

Efter det följde jag med hem till Marvin som Johanna bor hos och åt Lasagne med dem....jag vet mamma! xD
Och det jobbiga var att Marvin sa till sina föräldrar att "varning! amanda äter jäääättemkt så vi måste ha mkt mat när hon kommer" PINSAMT!

Men sen kom de andra och Marta och vi kollade på Tyska idol....haha kan säga att svenska idol är så mkt coolare xD allt här känns som parodier på de riktiga programmen :P Nej nu var jag elak...men det är sant.

Precis som att även fast det är billigt här kommer jag nog inte komma hem med ett lass kläder då de ligger 4 år bakåt i modet xD

Men nu låter det som jag bara klagar xD
Jag gillar det här och jag har det jättebra!

Lite bilder från sista tiden...











Så kan man ju oxå försöka locka kunder till klädaffärer xD


Snodde lite pix från fia oxå :P


Kommentarer
Postat av: kusselin

ja inte lockar man så i Karlstad iaf haha

2011-03-20 @ 14:21:20
URL: http://sandrue.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0