hejdär

Igår va det väldigt skönt väder så först bjöd ted oss på lunch som för mig blev ceasar sallad YUUMMI
Han fråga om vi villa ha tysk öl :S knas ted de va ju 11 på morgonen xD

Nej ingen öl för mig det är ju äckligt men efter att vi fixat födelsedagspresent till Marta satte vi oss i parken med godis och varsin cider de var för varmt för skinnjacka igår :P

Idag ser de dock mer mulis ut fast solen håller på att spricka fram mellan molnen.

Sen när jag kom hem hjälptes jag och marta åt att fixa huset hon ska fira sin födelsedag i. Nån gubbe dog där som typ hade en crush på hennes mormor så hon fick huset xD och det är jättegammalt så marta har målat rosa blommor i alla rum för att det ska bli mysigare :P

Sen gjorde vi nachos me ost och salsa till kvällsmat.
Marta e så söt när hon säger "amanda, do you want a kvällsfika?"

hihih Nu ska jag gå ut till spårvagnen och börja dagen som kameraman i nåt hälsoprogram typ :S Sen blire att sköta ljud på ett sportsprogram ikväll.

Ha det bra
PEACE


Gruppbild me teddy utanför OK






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0