hicka

Godmorgon, sitter o planerar o äta frukost...borde verkligen göra de ^^

Igår började dagen me att modella för Fanny o Falkes projekt arbete "de 7 dödssynderna" Jag hade rollen "frosseri" haha jag vet det pasar mig xD

Det var faktiskt jättekul, färgglatt smink, bländande lampor och kladdig av grädde (som inte direkt är min favorit) men jag gjorde det och jag hade faktiskt kul :)

Sen blev de kebablunch me nalle, lunne och tjejerna innan jag drog på en shopping me mormor :)

Blev lite behövande saker inför tyskland :D
Det är fan inte långt kvar nu!

vad händer idag då?
Själv sitter jag o väntar på möte med 30p lan som hålls vid okänd tid xD

Nu blire popcorn och festis till frulle
Sen måste jag städa oxå ^^

PEACE


Btw så ber jag om ursäkt att mitt batteri dog inatt...igen -.- måste va nåt fel på min mobil/laddare.
Vakna imorse av att de vibrerade i evigheter när den fått lite kräm i sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0