hur va min första dag?

Det som hände igår va att jag o marta gick först en prommenix i baunatag där jag bor nu :P
Det är litet men mysigt.

Vi fick gratis glass av en kill i glassbaren o den va faktiskt god, bra det så jag överlever xD

Sen åt vi pizza YUM :) dock e det så svårt att hennes famlj inte pratar någon engelska för de lärde sig ryska i skolan så jag får väll försöka lära mig lite tyska så vi kan prata :P

Men min värdfamilj är jättesnäll!

Ders dusch är helt sjuk, måste visa den nån dag!

Sen åkte vi och tog varsin alkoholfri coctail på hennes favorit bar.
Måste tillägga att det är billigare här än i sverige, även fast de har euro :P

lite pix från gårdagen


På flyget


I väntan på tåget till Willhelmshehö
(som knasigt nog uttalas willhelmshuuuur)




Fuckad bild på mig o fia i frankfurt


Kommentarer
Postat av: Sandra

Guud vad jag saknar dig!

Hoppas du får de sjukt kul där borta :D

Kramis

2011-03-14 @ 20:28:57
URL: http://sandrue.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0