i skolan

Var hos tandhygienisten imorse... eftersom jag inte e som alla andra så går jag hos både vanlig tandläkare i sollentuna, tandhygienist och övertandläkare i kista...och idag skulle jag till kista.
Så jag började med en morgonpromenad till 179an som inte kom och istället tog jag snabbt beslutet att åka 627 för som jag mindes det åkte den ju bara en liten omväg.
Den lilla omvägen var inte så liten och efter en evighet kom jag sent till tandhygienisten för att plågas under konstant smärta i en timme.
Nu sitter jag i skolan, har inte käkat för jag har ont och jag är på ganska dåligt humör för en rad olika anledningar.
Tex: att saker inte gör som de ska, att jag inte fått mat och att min brist på sömn efter lanet gör mig grinig.
Så nu ska jag klippa klart på svanen och tanka ut den, sen drar jag hem!
Jag måste sova och äta för jag börjar må illa.
Jag vet jag ska inte klaga :P
Hörs senare
PEACE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0