lite måndags mys

...för de e måndag va?

efter en helg på 30p lan har min dygnsrytm och verklighetsuppfattning blivit smått fukkad...
skriver mer om hur det var där en annan dag.

Just nu sitter jag i min megamysiga säng i mjukiskläder och avnjuter e kopp skogsbärs te och försöker bestämma mig för vad jag tycker om ballerina kladdkaka....

Klippte mig idag btw :D
först tyckte jag att de va lite jobbigt att klippa av den där långa hästmanen men allt eftersom att hårtussarna föll mot salongens golv så fick det mig att känna mig lite lättare.

Som att för varje klipp förvann lite tyngd från mina axlar.
Lite problem som jag bara klippte bort.

Just nu känns det väääldigt ovant. Min hästsvans är så liten o tunn.
De tunna ut håret sjukt mkt så det känns riktigt kort och tunt nu, trots att det egentligen inte är det.

Men skitsamma det är ju bara hår, det växer ut :)
Kan iaf åka till tyskland nu utan att se ut som ett jävla fågelbo.

är numera ägare till en liten snelugg oxå.

ne nu blire mer te o mys i sängen.
Har egentligen mkt o göra men jag unnar mig en kväll av mys.

PEACE



Nyklippt, blek och tilltuffsad. syns dock inte så tydligt och censur av trötta osminkade ögon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0