min dag

Börja dagen på Open Channel me att vi skulle ha hela dagen att klippa vår film. Men Johanna och Fia fick åka till johanna och hämta manuset :P

Så jag o julle tog en promenix, satte oss på trappan vid museet och åt lunch och jag ringde mami :D

Sen köpte jag äntligen solglasögon så jag slipper gå runt och se arg ut av allt kisande :P

Sen blev det att klippa filmen, och efter dagens praktik så köpte vi glass och satte oss på trappan igen. Vi hade precis tänkt gå när en man kommer springande upp till museet och innan vi vet ordet av det kom 2 polisbilar med hundar och allt i fullfart in i parken och skrek och grep mannen.

vi typ bara satt där me vår glass och såg ut såhär :O
Vad hände just?

Kändes som vi var med i cops :P Och när jag berätta det för marta sa hon bara...
Jaha här händer aldrig nåt, så kommer du hit och helt plötsligt har kassel blivit väldigt händelserikt.

Sen såg vi en hund kissa på en främmande tjejs väska, då skratta jag ^^
Snällt jag vet men det var lite kul.

Nu ska jag dricka te me marta
Höres!

btw, det ska bli kallare nu typ :/ till helgen fint igen iaf, men det går ju inte o klaga på vädret direkt




Från trappan där dagen spännande händer :P






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0