min onsdag

Hej gullisar :)
Efter en hel dags klippande och pizzaätande på Open Channel så tog marta och hennes nya körkort med oss på en tur i kassel för att visa lite fina saker ( tills det börja regna dvs ) :P

O efter det åkte vi till baunatal och åt kebab innan hennes träning och jag o fia tog en promenix i väntan på att lena skulle plocka upp henne, det va mys :)

Lägger upp lite fina pix ni får njuta av :)


Jag och marta


Lederhosen productions


liten del av parken med herkules på toppen


Var vi va :)



Fia och vår älskade guide Marta :)


Lilla jag framför slottet


me and johanna

Lite vatten

Vi svenskar igen.

Det var sjuuukt vackert där, tyvärr var det svårt att faktiskt kunna få me det på bild.
Men men nu har ni fått se lite av vad vi gjort idag :)
PEACE




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0