mitt rum i kassel

Gjorde en liten mörk och suddig film för er som är intresserade.

Jag bor i familjens gym och de har flyttat ut alla träningssaker för mig :$
De bad om ursäkt för jag har så lite möbler haha bara bra för annars skulle mina kläder vara överallt.

Insåg precis att rummet ser mkt mindre ut på filmen så får väll ta några kort som gör det rättvisa.
Har inte fått upp mina grejer än.

Sov gott
PEACE


btw sorry att jag låter så dryg när jag säger att jag inte vill visa mig själv xD


Tillägg: Bara så ni vet så är de här filmat med min dåliga digitalkamera o inte me den fina kameran i tidigare inlägg ^^

Kommentarer
Postat av: Sandra

hihi gulligt! :D hoppas du har det bra där borta!

2011-03-15 @ 21:21:14
URL: http://sandan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0