Mys måndag

Idag kom Ted och vi fick sluta tidigare för han och Armin hade en del att snacka om :P

inte mig emot :P Så tog spårvagnen hem och åt lite brudchen (dvs frallor) me marta :P
Hahah sen så snacka jag me lunne ett tag innan de va dax att åka till Mrs Kanahl(?)

När jag och marta först kom dit såg det väldigt skumt ut ett litet mini hus på tomten bland biljoner små dekorationer, men innuti var det stort så alla 16 fick plats där inne :)

Tyvärr tar min kamera inga mysiga bilder för det va jättemysigt där inne! Lite norrlandsstil med renplädar och tända ljus men nej nej min kamera vill inte ta mysiga fina eller charmiga kort -.-
Får väll bli något nytt att spara till :P

Det var iaf kul, vi grillade bratwurst och hade det mysigt.

Nu ska jag snart lägga mig för imorn har vi ett möte med Ted innan praktiken börjar och vi ska filma imorn :P
Tack för en trevlig kväll




ted och nästa års generation av tyskaelever



Så synd att alla kort är så ljusa och konstiga men annars såg de ut såhär....



...så ni får stå ut med det :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0