resan

Hej alla :)

dagen började tidigt på arlanda med incheckning och allt de där. hade en liten spännande konversation med en som jobbar på SAS.

Kvinnan
"jaha, och vad ska ni göra en månad i tyskland då?"

Jag
"praktisera på en TV-station"

Kvinnan
"jaha...stackars dem"

Jag
"lol..."

Sen väl på planet gick allt bra, jag sov i den mest ologiska ställningen man kan tänka sig och vips va vi på frankfurts flygplats.Som btw inte är speciellt lätt att hitta på och efter en hel del fel och en hel del ont i armarna kom vi tillslut till rätt tågstation.

Köpte en Hessen biljett och kasta i oss varsin big mac innan första tåget gick.

När vi skulle byta tåg tog mina armmuskler slut. Jag undrade mkt varför tyskarna sprang runt och tog kort på våra rulltrappor i stockholm...Nu vet jag!

Det finns väldigt få spår av rulltrappor här och min älskade rosa väska på 22kg var tydligen inte lika praktiskt längre :P

Men på tåget till kassel kom vi, och det blev en evighetsresa på 2h.

Vad som hände sen?
Fortsättning följer om vad jag gjorde under min första dag i tyskland för nu ska jag sova :)
PEACE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0