tisdag

Idag var det inte bara en vanlig tisdag de var även fias födelsedag :)

men dagen började med att jag följde med Marta till hennes skolaoch va me på en engelska lektion md en minst sagt egen lärare xD Vi såg Romeo och Julia och man kan väll lugnt säga att jag jag är glad att jag gå på rudbeck som en sån välutrustad och bra skola.

Sen bar det av för att försöka hitta Fredrisch nånting...gymnsium, btw gymnasium här betyder inte samma sak som i Sverige.

Vi riggade upp allt för kvällens tv-sändning av en brödera grimm opera.
Sen hade vi 5h att göra vad vi ville.

Så vi gick runt i stan åt lunch på en trappa med mysig utsikt i det fina vädret. Handlade lite saker och tog en promenad i e jättevacker park här. Tycärr gör min kamera alla bilder fula så de ser ut som vi har skitväder men det är inte sant xD

Måste nog köpa e ny snart...

Sen bar det av till Operan igen och efter en sändning av en tysk opera som vi inte har en aning om vad den handlade om ( sock lät de som de sjöng om trasor) så gick vi till maya cuba som är en resturang och bar och skålade för fia med alkoholfria coctails :) Som var ur goda :)

Nu är jag trött.
Ska maila Ted och säga att vi lever och sen blire att sova.

Imorn ska jag ta mig till Open Chanel helt själv :O.... det blir intressant xD
Alla stationer här låter likadant.

Sov gott
PEACE

-lägger upp lite pix från idag men otrkar inte förklara allt-







 Mer bilder imorn då blogg.se fuckar ur.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0