update

Mitt tillstånd just nu

- Väldigt trött på mackor
-Väldigt glad att vi har fint väder
- Väldigt sugen på "riktig" mat
- Väldigt glad att min värdfamilj är så snäll
-Saknar er människor hemma i svealand
- Jag har väldigt kul på open channel
- Jag är dock inte så nöjd över att vår film inte vill ligga på youtube
- Jag åt en väldigt god pepperoni pizza idag
-Har konstaterat att jag och Open Channel har olika smak vad det gäller bildutsnitt
- Jag är glad att praktiken fungerar så bra
- Jag har ring of fire på hjärnan
-jag ska ta en kopp te nu
- Jag hoppas alla har kul på robbans skiva ikväll
-Jag e tröttis och funderar på att sova nu
-Efter ett avsnitt av OC kanske :P

haha hoppas att ni har det bra där hemma :)
kramis


Ser lite ynklig ut kanske men jag har det jättebra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0