om ändå..

Beyoncé är en av de få sångerskor idag som jag verkligen respekterar. En film jag verkligen gillar är Cadillac Records. Det var ganska längesen jag såg den nu men helmysig film med grym musik som handlar om hur Chess records startade ett imperium som påverkat musiken till de den är idag.

Underbar musik, otroligt skådespeleri men kanske inte jättegrym story men de gör inget. Kan se den massa gånger är det regnar ute och njuta av musiken. 

Beyoncé är en sångerska jag inte tänkt så mycket på sådär innan men när hon klev i i filmen som gamla favoriten Etta James kunde jag inte annat än älska det. Beyoncé är en förebild för många, hon är kurvig, vacker och en otrolig talang.

Om ändå hon kunde göra sån här musik, då skulle hon helt klart bli en favorit hos mig. Det är sån här musik henes röst passar till och ger mig gåshud. Älskar Etta, älskar Beyoncé som Etta, men annars lyssnar jag inte på hennes stora hits tycker de mest är skrikigt. Men Beyoncé, om du gjorde sån här musik då är jag ditt största fan.


En scen från Cadillac records, rysningar varje gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0