Trött Tjej

Jag är så galet trött, somnade en stund när jag kom hem från Norrköping. Nu är det te och idolreprisen som gällt. Känner mig helt slut med galen träningsvärk så jag inte kan skratta haha älskar träningsvärk :) Vi var ute och filmade inatt och jag har sovit så dåligt i flera dagar, för mycket tankar nu med tenta och allting. Men snart blir de lugnt. Tänker bara träna på tisdag 3 pass nästa vecka, vila kroppen och lägga fokus på filmjobben och skolan.
Hörs imorn,
PEACE
BTW Knut är min nya kärlek ^^ Man kan ju faktiskt ha balettknuten utanför dansen som när vi gick ut i torsdags. Det ska bli min grej i vinter. Mitt hjärtformade hårfäste är kanske inte så fult som jag alltid trott ^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0