ajaj

Har så galet ont i benhinnorna idag, både jag och Monika undrade hur vi skulle klara av att visa alla hoppövningar. Monika e så rolig hon tycker jag dansar bättre när jag har ont någonstans, som tex förr vintern är jag skadade ryggen och fick gå me nackskydd och ho tyckte min balett blev bättre då man koncentrerar sig på annat än man brukar.

Spännande.

Själv känner jag mig mest klumpig. Men ska inte klaga.

Nej ska lägga mig och vila en stund, sen lunch och träffa Lunn när han e klar ^^
Idag ska bli en lugn lördag. Med förhoppningsvis god mat och mys.

Kommentarer
Postat av: Mimmi Naveed

TJAAA SÖTSAK :D

händer? :D

uttråkad...

2011-10-30 @ 11:04:09
URL: http://mimmiiiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0