Åter zumbafierad

Har ganska så ont i mina små fötter efter två barngrupper och avsluta kvällen med ett sjukt asum zumbaevent.
Jag och Elin hade så galet kul, det blev riktigt lyckat verkligen. Kommer inte kuna röra mig imorgon, då jag ska filma mormors konsert :P

Så värt det!

Har haft en grym fredag men grymma instruktörer, roliga barn, nya zumbakläder och en spännande bussresa.
Kommer nog sova gott inatt hoppas jag.

Sitter och äter lite kvällsmat nu bestående av 5 falukorvs skivor, ett stekt ägg med chilikrydda och en tomat.
Ska strax hoppa in i duschen o sen sova, var bara tvungen att lugna min pratande mage först.


Ser inte så aptitligt ut...

Kommentarer
Postat av: essay editing

Lägger upp en gruppbild på några stycken från Zumbapartyt igår :P Jag sitter där med fett ful pose på raden

2011-10-09 @ 14:15:40
URL: http://editingwritingservices.org/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0