Dålig update idag

Har inte suttit vid datan idag utan koncentrerat mig på annat, sovit ut, filmat konsert, myst me linus och kollat Top Gear. Ska sova nu, ska bli grymt skönt, har gått i koma hela dagen och varit så sjukt trött. Tur jag va ledig idag annars hade jag dött...

Lägger upp en gruppbild på några stycken från Zumbapartyt igår :P Jag sitter där med fett ful pose på raden längst fram (3 personen från höger)f i rosa och lila och tittar åt helt fel håll...som alla andra :P


Hade verkligen grymt kul igår, ser fram mot nästa zumbaevent :D:D

Kommentarer
Postat av: dissertation writers

Iaf filmen om mannen som hade allt men ingenting. Se den. Den är inte speciellt lång, helt okey histora och ett grymt filmspråk

2011-10-09 @ 14:14:55
URL: http://essay-writer.org/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0