En heldag

Fick verkligen kämpa mig ur sängen imorse, åkte till stan med Linus och hälsa på hans pappa som jobbar på Nordea vid NK, fick en rundvandring av delar av de otroligt stora byggnaderna, sen åt vi lunch i deras matsal.
Det verkar vara ganska svårt att ta sig in på nordea, överallr var det nycklar och passerkort. Tilloch med sånna spärrar som vid tåget.

Iaf så tog vi se en promenix i stan, kollade på en fotoutställning med väldigt starka bilder av journalister tunt om i världen. Några fotobutiker senare åkte jag och Linus till honom.

Sen blev det att möta upp Monika för en helkväll med zumba, jättekul verkligen. Fick en galet skön t-shirt av henne oxå :D Love it!! Fina Monika du är så snäll mot mig <3

Imorgon blir det massor av plugg, har en uppsatts att skriva och sen på kvällen barndans, zumbatomic och zumba i hässelby, ska inviga mitt fina gula zumba linne :D:D

Blev dålig update idag, men kom nyss hem och duscha.
Sov gott!


Nu ska jag och Buddha sova
(Buddha är min fina gris jag fick av Robban när jag fyllde 19)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0