En lång kort dag

Hade 2 barndansgrupper och ett zumbapass idag, med discoljus och filmning ^^ Va ganska kul faktiskt, kunde dock inte njuta helt då jag var så stessad att hinna till Robban, då vi skulle gratta han och Kjäll som fyllt år.

Tessan va gullig och körde mig till årstaberg. Tog tåget till sollentuna, bussen åkte ifrån mig så fick stressat gå hem i kylan. Mamma ringde och skällde på dem igen att tidtabellen är så dum för 528.

Hur ska man hinna med en buss som går 35 när tåget kommer i 35? Känns ju lite dumt... Finns ju faktiskt en anledning varför 528 kallas för nykteristen, den är ju aldrig full...kan ju bero på att den åker ifrån sina passagerare hela tiden.

Iaf fixade mig väldigt snabbt så kom marre och hämta mig och åkte till Robban. Hann va där i en halvtimme innan de skulle dra ut. Så nu sitter jag här finsminkad i pyjamas och dricker te och faktiskt pluggar lite...på en fredagskväll. Patetiskt :P Men ska ju upp tidigt imorn och ha 4 pass i kallhäll så ...

Aja hoppas ni har en bra fredagkväll..
Peace


Cam bild, just nu me min mysfilt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0