En sån där seg dag

Tog ign lite förlorad sömn inatt skönt! Sitter och pluggar lite nu innan jag ska åka till hässelby för barndans, zumbatomic och zumba med monika :) Ser fram mot att röra på mig efter en helgs ledigt :)

Ser verkligen fram mot fredag med zumbafesten i årsta :) Jag ska gå me Elin från gamla dansgruppen :)

Nej dax att ta tag i kapitlet om kontinutetsklippning och hälften av inramning jag inte orkade igår.
Det är faktiskt ganksa skönt att jag har så långt till dansgrupperna för då kan jag passa på att läsa i boken.


Flätor idag för att hålla håret borta :D Måste ju vara bra förebild för eleverna, jag kan ju inte gå med utsläppt hår när de måsta ha uppsatt ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0